Sportlovsmorgon kl 06.38

Nu har jag varit uppe i exakt en timme. Jag har sovit hur dåligt som helst jag har haft så ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta mig till. Jag har mest varit uppe och vandrat i lägenheten i natt. Det börjar bli en vana nu.
Jag ska till läkaren idag eller imorgon för nånting är det som inte stämmer i min hals.

Igår hade vi iallafall det roligt, Stina kom vid 2, Elin kom vid 3 & Fille kom vid 4. Vid halv 5 så stack vi in till stan och tog vääääärldens omväg till McDonalds på Hornsgatan men tillslut kom vi dit och satsade stenhårt på cheeseburgare, och glass med topping. Där satt vi ett långt tag och sen gick vi till Zinkensdamm och tog t-banan till centralen och åkte hem.
Jag hade redan då börjat få rätt så ont i halsen men den här natten hamnar verkligen i topp 5 på mina värsta nätter. Jag har kallsvettats hela natten och det här känts som värsta rakbladet i halsen.
Nu ska jag dricka te. Bajs på er.

Kommentarer
Postat av: ALF (anna-lisa fredriksson)

gud va jobbigt alltså de där med halsen! Va konstigt liksom! men hoppas de förvinner fort då och att de inte e nåt farligt! :/

2009-02-24 @ 13:41:58
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0