Ska'ru ha en present eller!

Idag var Stina sjuk så jag mötte Phyllis på stationen vid kvart i 8 för vi skulle ta 8-tåget eftersom att vi börjar halv 9. Första lektionen skulle vara engelska men eftersom att varken jag eller Filippa fortfarande har övat på glosorna som vi ska göra om så "missade" vi ett par tåg och när vi väl satt på tåget och kom till Sumpan så orkade vi inte kliva av så vi fortsatte in mot centralen. Vi gjorde allt som stod i våran makt för att missa engelskan och det gick ju kanooon. Vi hanna iallafall se mycket när vi satt och väntade på tåget. B.la en mongolid, en transvestit med en hund och en latte, och sen såg vi Linus.
När vi kom till skolan hade vi iallafall preocessrätt och skatläraren kunde inte få igång fimen vi skulle se så det blev ännu en dryg lektion med hennes jobbiga röst. Sen var det lunch och jag och Fillefjonkan begav oss till stammishaket och käkade, och sen gick vi tillbaka till skolan för att ha spanska och jag höll på att garva ihjäl mig åt Olof för han e så jädra brattig. Det roligaste var när han tog ett exempel på nån mening så sa han nåt om Stureplan och då var det nån som frågade om han brukade hänga på Sturecompagniet och han ba blev helt generad och mumlade att han inte drack. Ofta säger jag bara!
Sen var det iallafall samhällskunskap i potatisgratängsalen och vi fick kolla på nåt bildspel om olika kulturer eller vad det nu va. Sista lektionen skulle va filmkunskap men den var tydligen iställd så jag och Fille traskade bort till tåget och åkte hem. Imorrn e det vinterfriluftsdag men jag tänkte sova hela dagen istället.
Det är ju inte som Didaktus direkt..God bless att man slipper deras störda regler om ig hit och dit om man inte är med.

Kommentarer
Postat av: Tårtan

ahahha vilken utflykt, mongolider och allt hann ni se och Linus! haha:o fyfasen!

hahahhaaahha asså Olof e verkligen brattig, varför valde han att bli spanska lärare liksom!?!?

2009-02-10 @ 17:24:54
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0