Rockstar

Jag fick en tid hos läkaren klockan 10 så då begav jag mig bort till sjukhuset som en zoombie och satte mig i ett litet ruttet väntrum. Efter ett tag så märkte jag att jag förmodligen satt i fel väntrum så då gick jag vidare och hittade ett annat väntrum som var fullt med pensionärer så där slog jag mig ner och inväntade farbror doktorn. Fast det var ingen farbror utan det va nån ryssig tjej som stack ner en pinne i min hals och sen sa hon att jag skulle göra ett halsprov också så då fick jag gå ut i väntrummet igen och vänta på en annan läkare som skulle ta själva halsprovet. Efter ett tag kom en tant som skulle göra mitt halsprov (fy fasen vad grows det är att gära halsprov btw) och sen fick jag ännu en gång gå ut och sätta mig i väntrummet för att invänta provsvaret. Fett drygt, men sen kom rysstjejen igen så fick jag gå in i ett rum och så sa hon att halsfluss visade negativt så det är inte det iallafall. Hon sa att det kanske är nåt slags virus och så tänkte hon skriva ut pencillin men sen ba "nej förresten, det räcker med vanliga halstabletter" liksom HALLÅ!? Det är ju exakt det jag har käkat i en vecka utan resultat! Dumma ryss asså! Sen gick jag hem igen och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film eller nåt för min skalle är alldeles tung.

Kommentarer
Postat av: Eva Rööse

fett irriterande att ryssarna ska invadera sjukhusen också! Vad vill dom fula georgy typerna oss svenskar egentligen?

Hoppas de blir bättre endå då

2009-02-25 @ 11:07:19
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0