Orvar Säfström

Premiär för "Jessica recenserar Melodifestivalen" (stavas det så?)

Nina Söderqvist:
En tant intryckt i nåt slags skinnaktig tight dräkt. Nej tack!

Jonathan Fagerlund: En torftig kille med en riktigt gayig dans. Låten känns som att man har hört förut på nåt sätt.

Shirley Clamp: Medelålders kvinna i en blå klänning stor som ett tält som får se människan att se ännu biggare ut. Stel låt dessutom.

Scotts: Det här går FETBORT! Dansband liksom, tillåt mig kräkas.

Emilia: Nej det här gillade jag inte särskillt mycket. Det kändes väldigt mycket 90-tal, det passade inte in i 2009 kände jag.

Alcazar: En danslåt som kommer att spelas flitigt på alla bögställen. Men varför rosa mikrofoner? Det får ju bara ollon-killen att se ännu mer gay ut!

Caroline af Ugglas: Jag finner faktiskt inga ord. Var detta något slags skämt eller? Aldrig har jag hört nåt sämre!

Marie Serneholt: Allt jag har att säga är att det var en riktigt trist låt. Jag har redan glömt bort hur den gick.



Som ni ser så tyckte jag att dagens startfält sög riktigt hårt men man får väl hoppas att det blir bättre sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0