Oh boy vilket vackert väder

Idag vaknade jag halv 10 och gjorde mig iordning för jobbet som kallade på mig. När jag åkte upp för rulltrappan vid t-banan i Kungsan så började mina ben darra och då fick jag för mig att jag höll på att bli förlamad så jag försökte planera hur jag skulle gå tillväga om jag föll ihop på marken och inte kunde röra benen. Jag föll dock inte ihop och tur var väl det för jag kom inte på någon plan om vad jag skulle göra om det skulle inträffa. Klockan 12 så började jag och Sara var sjuk så jag fick göra allting själv idag, det blev en aning stressat eftersom att det var sviiiinmycket folk. Jag tror banne mig att jag inte är helt frisk ännu för jag kände mig askonstig hela dagen och kände mig allmänt svag i kroppen. Det kanske var nån influesa jag hade ändå eftersom att jag har kännt mig konstig i typ 3 veckor sen Phyllis gjorde rastahår på mig.
Nu mår jag iallafall bättre och har laddat upp kvällen genom att smälla i mig en tunnbrödrulle. Skulle egentligen ha gått och käkat på Chez Michel med massa folk men jag hade helt enkelt ingen ork. Istället ska jag kolla på Melodifestivalen och sen Wallander, men först av allt ska jag hopa in i duschen och tvätta bort pommes frites-lukten ur håret.
Skepp ó hoj!

Kommentarer
Postat av: Mando Diao

hahaha "mina beeen mina beeeen" kommer du ihåg? började å tänka på de bara när ja läste om dina darrande ben.

Men ja har också kännt mig dålig fortfarande, eller alltså förit. De tog mig ca 3 veckor att bli frist för mig med, och ännu längre för min hosta att försvinna! Fett störande!

2009-02-28 @ 18:49:30
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0