Naturhistoriska Riksmuséet

Igår åkte jag som sagt till Naturhistoriska RIksmuséet med mamma, Andreas och Johanna. Det var egentligen Johanna som ville åka dit, vi andra tyckte väl att det var lagom kul men jag hade ändå inget annat för mig.
Fy fasen vad grows det är där inne asså med alla vidriga uppstoppade djur. Där vill man ju inte bli inlåst mitt i natten, fy fasen!

Jag tog lite tråkiga bilder men höjdpunkten var ju den uppstoppade verisionen av Carl von Linné. En sån vill jag ha hemma i mitt rum! Eller kanske en sån där neandertalare. Riktigt snygga alltså!

  

  

  


Kommentarer
Postat av: Jahg heter Dimitri, jahg är chenriks lokalvårdare

nej men dra mig i kallsongen! gud va längesen de känns nu att amn var där. Men sist så var vi med äckel didaktus skolan! fyfasiken alltså

2009-02-23 @ 11:53:48
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0