Mobilberoende?

Var ligger din mobil när du sover? Olika, ibland på skrivbordet, ibland på skrivbordstolen men oftast någonstans i sängen
Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier? Typ aldrig
Hur känns det när du inte har din mobil på dig? Jag känner mig halv
Får du någon gång höra att du är en mobilälskare? Ne
Hur många mobiler har du haft det senaste året? 2
Blir folk irriterade över att din mobil ständigt är med dig? Mamma kan störa sig lite när jag smsar i matbordet men det e hennes problem
Vad står de i det 4e sms:et i din inkorg? Ååh vad gott! :) Ska gå hem snart ;)
Vad står de i det senaste skickade sms:et? Vi får se......:P
Vem är överst listan över missade samtal? Pappa
Vem är 6a på listan över mottagna samtal? Pappa igen
Vem är 2a på listan över uppringda nummer? Elin Jernbäcker
Har du som bakgrundsbild? Nån stel bild som ligger på mobilen
Hur mkt batteri har du? 20%
Vem är 8 på din kontaktlista? Cissi
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Sånt kan man ju inte svara på ju!
Vem är den första på bokstaven "H" i din kontaktlista? Har faktiskt ingen på H
Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen? En bild på mig och Stina på Donken i måndags
Hur mkt är klockan när du gör detta? 16.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0