Min söndag

Nu har jag kommit hem från Andreas bror Niklas och hans tjej Helena. Eller jag kom för en stund sen men endå. Det fanns hur mycket om helst att äta och jag känner just nu att jag inte behöver äta mer på resten av veckan. Det är ju trots allt bara några timmar kvar på denna vecka ;)
Förresten så vill jag flytta mer än någonsin! Jag HATAR verkligen ghettot Jakobsberg! Min mamma gillar inte heller att bo här har hon erkänt nu. Hon satte ut en annons på våran lägenhet imorse. Hon vill dock bara flytta till en annan gata. Jag vill lämna det här skithålet helt och hållet!

Kommentarer
Postat av: Petra Mede

Åh men tänkom ni hittar en lägenhet längre in mot stan! jag vill oxå flytta asså!!! ja e så jädra trött på järfälla så jag kräks!!

2009-02-23 @ 11:51:54
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0