Melodifestivalen

Juste jag glömde skriva om Melodifestivalen. Nu går jag in i rollen som Orvar Säfström.

Lili & Susie - Två klimakterietanter med monkeyface. Väldigt opassande till låten.

Lasse Lindh - Ursäkta men vem är han egentligen? En ny Håkan Hellström? Nej tack, inga fler såna!

Jennifer Brown - En asstel låt verkligen. Usch och fy!

H.E.A.T - Ett gäng långhåriga rock-knuttar. Det enda jag tänkte på var det där slemmot i vita tights. Vad var felet på honom egentligen?

Markoolio - Nej det här var verkligen inte bra.

Amy Diamond - Herregud, när ska människan växa upp?

Cookie'n'Beans - TANTKLÄNNINGAR! Dålig låt också.

Måns Zelmerlöw - Bästa låten hittills men vad var tanken med alla porriga dansare?

Haha, gud vad negativ jag är till allt, men jag kanske ska inse att Melodifestivalen inte riktigt är min grej. Men det är kul att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0