Lysmask

Idag började vi 09.45 med svenska, skittrist. Vi skulle bara slå upp massa ord i ordböcker. Sen hade vi iallafall lunch och vi käkade nachostallrik på Del Fornaio. Det satt fint i kistan må jag säga!
Efter det gick vi tillbaka till skolan och satte oss i biblioteket för vi hade en aaaaslång håltimme och jag började känna mig konstig och hängig så vi tog det lugnt. Sen var det samhälle och sen begav vi oss bort till Duvbo för att ha idrott. Vi körde igenom vårat program en gång och sen tröttnade jag och Stina så vi tog en fotboll och började kicka istället. Har typ inte gjort det på år och dar känns det som! När man gick i 6an var man ju värsta proffset ju! Det här måste jag ta igen i sommar.
Efter gympan så var jag frisk igen så vi gick till Ica och köpte Trocadero och åkte hem. Nu ska jag byta glödlampa i min taklampa. Den är trasig. Intresseklubben antecknar liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0