Lista

Vad heter du? Jessica, men kallas även Hatte
Vart är du född? Sydkorea
När klev du upp imorse? Vid halv 10-tiden skulle jag tro. Eller så var klockan 10
När gick du och la dig igår? Runt halv 1 nångång har jag för mig
Vilken är din favoritfärg? Genomskinligt
Hur ser ditt rum ut? Hemma hos pappa är det en ful röd färg på väggrna, en ful soffa, en byrå med en tjockistv på, en bokhylla och en riktigt fet säng. Hjärtat i rummet liksom :)
Hur lång är du? Runt 160 tror jag
Favoritfilm? Typ alla Jim Carrey-filmer, haha
Bor dina föräldrar ihop? Nej, såvitt jag har förstått så är dom nog skilda
Vem är bäst av mamma eller pappa? Som att man kan svara på det!
Har du någon gång skolkat? Ett par gånger för mycket
Brukar du vara omogen? Alltid!
När tuggade du tuggimmi senast? Klockan 17.47 den 27 februari 2009
Vad ska du göra ikväll? Fortätta kolla på tv och sen slagga för imorrn blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0