Juste, jag får inte glömma Orvar

Jag höll på att glömma min tradition med att recencera Melodifestivalen! Här kommer den.

Velvet - En låt som lät ungefär som hennes andra låtar. Ingen nyhet alltså. Dessutom såg det u som att hon bara hade trosor på sig. Fast det var rätt häftigt med klänningen i början.

Rigo & The Topaz Sound feat Red Fox - Jag säger som Petra Mede. Det ska inte ta 3 minuter att säga själva namnet. Men liksom vad gjorde dom där Rinkeby-nissarna i Melodifestivalen överhuvudtaget?

Molly Sandén - Hon har en bra röst för att vara lika gammal som Amy Diamond men låten var hur tråkig som helst! Man somnade ju typ.

EMD - En underhållande show med deras käppar och hattar och allt vad det var men lite rörigt med dansarna som såg exakt likadana ut. Man fattade ju inte vem som var vem och jag trodde att det var EMD som gjorde volterna och gick ner i split och allt helt plötsligt så jag blev lite chockad men det var tydligen dansarna.

Mikael Rickfors - Vad var det här för gubbe egentligen!? Gå tillbaka ner i kistan liksom. Kommer inte ihåg ett skvatt av hur låten gick heller.

Maja Gullstrand - Det var nog bland det töntigaste jag sett. Äkta svensk schlager på 60-talet asså! Hallå, det är 2009!

Sofia - Fula kläder och konstig låt. Jag vet inte ens vad den var på för språk.

BWO - Dom brukar göra ganska bra låtar men den här var bara seg och tråkig. Men Alexander Bard hade ju lätt den skönaste outfiten av alla på hela kvällen! Ridhjälm och brillor, herregud precis sådär vill man ju se ut om man ska stå i tv inför 3 miljoner tittare!


Kommentarer
Postat av: Kristian Luuk

jag tyckte faktiskt emd's låt var bra. Men ja störde mig på att alla såg likadana ut!

å molly var så seg jag trodde den skulle vara bättre än så. men aja hon kommer endå inte vinna. hon å amy diamond kan ju ta varran hand i hand och leka med deras my little ponys likosm

2009-02-23 @ 11:55:53
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0