Jag heter Ooooolof!

Idag var det vinterfriluftsdag men i min värld så betyder det ledigt. Friluftsdag och vinter går inte riktigt ihop. Jag kände att jag behövde sova idag så det har jag gjort. Har även suttit och klurat ut ett sätt att lägga in våran senaste video på youtube eftersom att det inte funkade, men tillslut så kläckte min hjärna en idé och det gick ju kanoooooooooooooon.
Jag har även pratat med pappa för första gången på en vecka. Jag blev lite sur på honom förra fredagen så jag strejkade lite mot honom den här veckan. Eller stejkat och strejkat, jag har skitit i att ringa honom och han har antagligen tänkt samma tanke men idag kunde han inte hålla sig från telefonen längre utan ringde mig. Jag kanske ska följa med honom på fredag till gammalfarmor som fyller år. Fast ärligt talat vet jag inte om jag pallar, det tar 3 timmar att åka dit, alltså 6 timmar fram och tillbaka och jag ska jobba på lördag så jag vet inte riktigt....Men å andra sidan så vet man ju inte hur länge hon lever så jag följer nog med ändå. Då får jag ju tillfälle att träffa farmor och farfar också.
Nu ska jag äta köttbullar och potatis, varför inte makaroner liksom!? Potatis är fett överskattat! Min mamma vill äta det till typ...ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0