Hoj motorhoj!

Idag började vi 09.45 med ett civilrättsprov som gick bajs. Grattis Jessica! Sen var det naturkunskap och sen lunch. Vi mötte Elin och gick och käkade på Max och sen gick vi till Lidl och köpte choklad. Efter det skulle Elin åka hem och vi andra gick tillbaka till skolan för att ha engelska. Jag gjorde faktiskt ingenting på engelskan. Men det är iof inte ovanligt när det gäller mig.
Efter skolan åkte jag hem och sen åkte jag och pappa till netonnet i Slagsta för att jag skulle tjacka en nya mobiltelefon. Den var slut på alla netonnet i hela Sverige och när vi kom till Slagsta så var det EN enda kvar och den haffade jag. Ibland har man tur.
Ikväll är det ingenting på tv heller. Man kanske ska gå och slagga så att man orkar upp imorgon. Fast nja, jag kollar nog på en film istället.
Tjipp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0