Hej lördag!

Idag ska jag inte jobba. Det här är min första lediga lördag på ett halvår så fatta vad skönt det känns att inte stressa iväg in till stan och torka ut hela dagen. Fast jag är iof ledig för att jag är sjuk men ändå, jag är inte jättejättesjuk så jag skulle kunna jobba men jag kände att jag behövde vara ledig. Inte har jag sovit nåt i natt heller. Fast jag har inte mått illa, jag har istället varit täppt i näsan så jag har inte kunnat andats. Är det inte det ena så är det de andra liksom. Nu börjar jag se riktigt crackig ut asså, tredje natten i sträck som jag inte sover.
Idag ska jag ta det lugnt och göra nåt så svennabanigt som att gå på muséum med familjen. Så jädra torrt men aja, skitsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0