Hej, jag hatar min dator

Jag har ett seriöst dampanfall på min dator just nu. Den är så jädra seg och blogg.se har inte funkat att logga in på och jag känner för att koka 3 liter vatten och hälla över datan och sen lägga ner den på golvet och hoppa 17 gånger jämfota på den för att sedan ta med mig den till Mount Everest och kasta bort den! Men jag ska försöka kontrollera mina känslor och låta bli.
Istället ska jag berätta om min otroligt händelserika dag. Jag vaknade, jag år frukost, jag kollade på tv, jag öppnade civilrättsboken, jag stängde den igen, jag fortsatte kolla på tv, jag kom underfun med att jag har ont i ryggen och sen käkade jag lite chips. Söndagar är väl för härliga ibland?
Nu ska jag snart gå och kolla på tv ännu mer. Beck går ju på 4an och det vill man ju inte missa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0