Hallå.....farfar!

Idag började vi 09.45 med svenska där jag och Stina var duktiga och gjorde flera övningspapper med synonymord (jag tror att det hette så iallafall) fast i slutet spårade det ur och det blev inte så seriösa svar. Efter det så gled vi bort mot Solnahallen i det hala snöslasket och käkade pannkakor. Sen fortsatte vi vår färd mot Lidl och köpte massa onyttigheter och gick tillbaka till skolan och inväntade samhällskunskapen. På samhällslektionen så skulle man skriva klart sina arbeten men eftersom att både mitt, Stinas och Filles lösenord har bestämt sig för att strejka så kom i inte in på nån dator så vi fick skriva för hand istället. Fett jobbigt! Hur klarade man sig när det inte fanns datorer liksom!?
Jaja, sen åkte vi bort till Duvbo för att ha idrott och man fick ha sina egna lektioner så jag, Stina och Fillefjonkan körde ett hopprepsprogram från gamla goda tider i Viksjöskolan. Jag kan ju inte direkt säga att vi gjorde det vi skulle men är man bra på att skådespela inför läraren så är man. Halv 4 bestämde vi oss för att sluta så då bytte vi om och gick till Ica nära där jag köpte en Coca Cola för jag var grymt törstig och Stina och Dr Phil tömde typ hela Ica på kexchoklad. Okej, jag överdrev men dom köpte 8 st, men är det kap så måste man ju slå till. Sen åkte vi hem och jag har inte gjort ett skvatt ikväll förutom att kolla på tv och suttit vid datan.
Imorgon är det spanska med Ooooolof, han ska förmodligen lära oss något som man redan visste.
Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll och se till att köpa nåt riktigt dyrt och onödigt till varandra! Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0