En viss persons torra ögon som gled förbi

Idag mötte jag Stina von Sievers vid stationen vid halv 12 så åkte vi in till stan och knallade bort till Gallerian för att Stina skulle köpa en present till Carola på BR. Sen gick vi vidare mot Ur&Penn där Sigfrid köpte en till present. Efter det så tog vi bussen bort till Donken på Sveavägen och svullade lite och kollade på fula människor som gick förbi utanför. Sen GICK vi hela vägen till centralen och på vägen dit stötte vi på slemmiga Knut från Idol 2007. När vi väl stog på centralen och väntade på tåget så stod vi och kollade på en tavla med tidtabeller och t-banelinjer för skojs skull och då missade vi tåget. Klantigt. Jaja, vi åkte iallafall med nästa tåg till Jakan och tog bussen mot Barkarby och gick till Media Markt där jag köpte en plattång för 199 spänn. Får väl se hur länge den håller :)
Efter det så fortsatte vi våran promenad hela vägen bort till IKEA och köpte 6 kokosbollar var för 12 riksdaler! Så gick vi och käkade dom samtidigt som vi promenerade tillbaka till Jakobsberg och jag gick hem. Jag testade plattången på Johanna för jag vill ju inte riskera att bränna upp mitt eget hår ifall det skulle va nåt knas men den funkade bra. Fast egentligen inte så jättebra på Johannas hår för hennes hår e så himla tjockt så det blev typ ingen skillnad. SKa prova på mig själv sen ikväll tror jag, när jag har duschat och håret har torkat.

Kommentarer
Postat av: Noomi Rapace

snacka om vandrare vi har varit idag. Men jag hade skitont i fötterna igår, till och med på väg att bli en blåsa på hälen. Yummie!

2009-02-27 @ 13:02:22
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0