En lista jag snott från Stina

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? 
Terraza, faschada bonita, atena parabólica (spanskaboken)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min kudde

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Andra Avenyn tror jag

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
18.30

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Johanna som kollar på barnprogram i vardagsrummet

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår gick jag hem från tåget

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Vårat Idol medley, haha

8. Vad har du på dig?
Svarta AIK-mjukisbrallor, röd t-shirt, ljusrosa strumpor, svartvitranding munkjacka (omatchande jag vet, men jag har bara varit hemma idag)

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja jag hade en konstig dröm om att en som jag kände förut var gravid i 7e månaden och vi promenerade vid fotbollsplanen i Viksjö bland buskar och snår

10. När skrattade du senast?
Vid matbordet åt nåt skämt som Andreas sa

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Massa fotbollsbilder och några tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja, igår såg jag en hund som klippte gräsmattan. Det tyckte jag var riktigt konstigt, vem klipper egentligen gräset i februari?

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Riktigt jädra dryg

14. Vilken var den senaste film du såg?
Beck - Flickan i jordkällaren

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En riktigt fet lägenhet

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
När jag ska bre en macka så kan jag inte lägga den direkt på bordet för att jag tror att det kommer komma hundhår på den då. Konstigt eftersom att jag inte ens har någon hund längre, men det är väl en skada som sitter i antar jag.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
SHit vad tråkig jag känner mig men jag kommer faktiskt inte på något just nu och jag har ju inte hela kvällen på mig att sitta och svara på massa knäppa frågor..

18. Tycker du om att dansa?
Yes sir, speciellt finsk jenka

19. George Bush?
Vem är det? Haha nej jag skojja men asså jag skiter totalt i honom

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag vet faktiskt inte

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Det skulle väl isåfall vara Hollywood ellet nåt annat flott, varmt place

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
I ditt nästa liv så ska du vara rik och berömd och du ska absolut inte vara ett fattigt afrikabarn med aids!

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Dom som inte har något annat för sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0