Ulf Sawert

Hey Arnold!
Igår orkade jag inte skriva pga av vissa anledningar men idag är jag tillbaka framför datorn som vanligt. Dagen började med den fittigaste lektionen ever nämligen etik. Resten av dagen kan ni räkna ut själva, det är ju faktiskt så att det händer nästan exakt samma sak varje vecka så det känns onödigt att skriva.
Jag har snart smällt i mig en hel påse gifflar som jag köpte efter skolan. Jösses, jag har ingen gräns på mitt ätande!
Nej hörrni, nu ska jag fortsätta äta gifflar, en läsa lite datakunskap och sen avslutar jag kvällen genom att korka upp en flaska brännvin och kollar på DH. Tjopp!

Förresten, visst har min hund ett sexigt smile?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0