Tjiiing tjiiiiing

Tjiing tjiiing på er alla! Mötte som sagt upp dom tre vise männen för att åka in på Söder och käka på chingchong-restaurangen som ligger vid våran dans ;) Den tjocka gubben som jobbade där gick runt och sa tjiiiing tjiiiing hela tiden med världens haschröst och så gav han oss klubbor. Okej, jag vet att jag inte ser ut att vara 18 men ser jag verkligen såå liten ut! Antagligen gör vi väl det hela bunten. Jaja, det är positivt sen när man blir äldre så det så!

Kom hem lagom till PH och det stör mig att Rami tror att han e så poppis! Men det blir asspännande att se vad som händer imorrn på parcermonin! ;D
Nu ska jag nog snart gå och slagg för jag är grymt trött. Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0