Thailand

Woohoo, nu ar jag framme i Thailand! Eller alltsa jag kom igar, eller ar det idag for er? Aja skitsamma, flygresan gick helt okej bortsatt fran att jag hade superont i halsen hela vagen, var tappt i nasan, madde sjukt illa, hade ont i oronen och magen. Men vi slapp iallafall mellanlanda for det var tydligen medvind sa resan gick ganska snabbt enda. Idag har vi legat pa stranden och badat hela dagen, samt tagit en svang bort till Patong och gatt runt lite. Jag ar fortfarande jetlaggad sa jag ska ga upp till hotellrummet nu och satyta mig pa balkongen och kaka chips och lite sant, sen blir det bingen for imorgon ska vi val hitta pa nat antar jag ;) Hoppas ni har det bra darhemma i Sverige och GOD JUL! (det var faktiskt julfest pa hotellet nar vi kom igar sa jag har oxa firat jul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0