Run to the hills!

Nu står det alltså klart! Idag är det måndag. Det betyder att vi börjar 08.20 med psykologi men jag litar inte på att tjockisläraren är där så därför sov jag vidare och skippade den lektionen. Första lektionen var då religion och jag gjorde min komplettering men våran lärare rättar rätt knas så man ska väl inte förvänta sig ett g bara sådär. Hon vill väl antagligen att jag ska komplettera några gånger till för att hon ska bli nöjd. Sen var det lunch, civilrätt, bild och min och Stiffes omtalade spanskalektion som håller på tills klockan 6 typ. Men idag var vi bestämde och sa åt läraren på skarpen innan vi började att vi var tvugna att gå kvart över 4. Vi fick gå halv 5 så vi var nöjda ändå. Bättre sent än aldrig.
Happ, när jag kom hem satte jag mig vid datorn och av någon anledning så sitter jag fortfarande kvar. Jag försökte börja skriva på min svenskarecension eftersom att jag glömde religionsboken i skolan men det gick inte så bra. Herregud imorgon MÅSTE jag bli klart för på onsdag hinner jag inte göra nåt och på torsdag sa det vara klart! Är det okej om man lämnar det nästa vecka?
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen e det PARADISE HOTEL! ;D

Kommentarer
Postat av: s

har tyvärr bara en färg, men du kan få den billigare, kan ta med till skolan imorgon så får du känna kvalitet och sådär?

2009-12-07 @ 23:14:13
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0