Råttoffer

Godaggoddaggoddag, goddaggoddaggoddag, goddaggoddaggoddaggoddaggoddaggoddag! (Allsång 08)
Idag vaknade jag tidigt av min vidriga hals som vägrar sluta göra ont. Vid 12 mötte jag Steffen och så handlade vi lite julklappar i Jakan centrum och sen kom Elinstallation så gick vi bort ill Waynes och fikade. Vi satt där i flera timmar och summerade detta år och grät en skvätt eftersom att jag åker till Thailand imorgon. Jag känner mig lite skakis för flygresan faktiskt men dör jag så gör jag liksom.
Ikväll ska jag öppna mina julklappar som är från mamma och imorgon åker jag hem till farmor och farfar och firar jul med pappa och dom. Men jag kommer säkert vara helt nervös hela dagen imorgon om jag känner mig rätt. Nu ska jag slå in julklappar! Mary christmas på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0