Pete och Avery

Hej gott folk! De senaste dagarna har jag bara legat pa stranden och forsokt sola lite sa att jag inte ser ut som ett spoke bland alla bruna manniskor. Jag har misslyckats, idag somnade jag i solen och vaknade upp och var rodare an nagonsin. Paradise Hotel-Andreas slang dig i vaggen! Imorr drar jag till Phi Phi Island och sen vidare till Ao Nang pa nyarsafton, mys.
Nej, nu ska jag gora mig iordning for vi ska ta en tuktuk till Patong och shoppa lite och sen ata middag pa Hard Rock Cafe. Tjing tjong pa er!

Kommentarer
Postat av: Lucius Malfoy

tre bokstäver:

ÅÅH!!!

:)

saknar dej här i moss sverige ju ;)

haha

2009-12-30 @ 00:40:24
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0