Lusselelle

Tjenare! Idag åkte jag, Josef och Maria till skolan och hade bild. Det var bara vi där och sen var det civilrätt och då lyssnade vi på nån som kom från Vinge och efter det var det luciatåg. Jösses, hahah det var det mest urflippade luciatåget jag sett men det var så dåligt att det var kul haha. Vi orkade inte gå på svenskan så vi käkade lunch på Espresso House och åkte hem.

Ikväll blir det lugnt, först ska jag och dom 2 andra som jag har glömt namnet på men som jag typ jämt hänger med åka till Viksjöskolan och kolla på deras luciatåg för Fillings syrra hade köpt biljetter åt oss och sen blir det Idolfinal. Hoppas Erik vinner, Calle ser ut som en chorizokorv med kinesögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0