Lite stryk får du allt tåla!



Guess what! Jag mår sämre idag! Har hostat blod och är genomförskyld. Men är jag förvånad? Nej såklart inte, det är ju min vanliga otur att bli sjuk såhär i juletider när man ska åka till Thailand. Jag borde ha fattat det innan. Gaaaah jag har inte tid med det här! Jag som inte har köpt en endaste julklapp än! Imorrn är det jag som går ut och handlar julklappar hur dåligt jag än mår för jag orkar inte springa runt som en pingvin på onsdag och handla, samma dag som jag ska åka och samma dag som vi ska fira julafton. Nästa år SKA jag köpa julklappar redan i augusti så slipper jag tänka på det sen. Eller så köper jag nästa års julklappar redan nu, det är ju också ett alternativ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0