Jag läste ut Bibeln idag

Igår mötte jag som sagt upp Cissi vid Gullmarsplan vid halv 2-tiden och så tog vi bussen till Tyresö centrum och handlade massa godis och chips och sen åkte vi hem till henne och slappade. På kvällen lagade vi kyckling och sallad och kollade på Män som hatar kvinnor, Click! och Mannen som kunde tala med hästar och svullade i oss allt godis. Jag slaggade hemma hos henne eftersom att hon bor så off och det kändes inte så lockande att åka hem i mörkret så därför var jag tvungen att gå upp halv 8 imorse eftersom at hon börjar jobba klockan 10. Jag hade glömt mina jobbskor hemma så jag åkte hem och hämtade dom innen jag började eftersom att jag inte börjar jobba förren 12 och tro det eller ej men jag hann faktiskt i tid till jobbet! Men det var ju såklart för bra för att vara sant för att när jag kom dit upptäckte jag att jag hade glömt min vita skjorta och jag kan ju inte direkt bara gå runt i västen som värsta slampan. Min chef letade iallafall fram en gammal rutten skjorta till mig så det löste sig.

Efter jobbet så mötte jag upp, Birk, Borka och Mattis och tog sällskap hem med dom. Btw, jag har fortfarand einte köpt en enda julklapp. Jag känner hur paniken börjar närma sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0