Jag är från Brasilien



Tänk vad fort tiden går! Det är redan den 22a december och imorgon åker jag till Thailand! God jul nu allesammans och ät inte för mycket prinskorv!
P.S Jag fick öppna mina julklappar idag, och jag hade köpt en klänning till min lillasyster för 200 riksdaler. Vad får jag av henne då? Jo, ett lypsyl! Tack så mycket, tack tack verkligen! Man brukar ju säga att det är tanken som räknas men ska jag skratta eller gråta?


(OBS, oseriös. Det skulle vara lite last christmas-mysigt över det hela men det blev bara sliskigt)


Kommentarer
Postat av: Ernst Kirschteiger (eller hur han stavas!?)

HAHAH ett lyspyl! hahahah!! Ja de va ju lite..priskillnad haha ja dör:P Då vet du vart nivån ligger till nästa jul liksom ;)

2009-12-22 @ 23:57:35
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0