Hick

Vilken oerhört härlig måndag! Snö och allt! Skämt å sido, imorse så skulle vi ju ha psykologiprov men men den jävla sumobrottaren till lärare kom inte så vi dampade loss. Tillslut så fick vi iallafall skriva en uppsats istället, men eftersom att läraren inte var där så kollade vi i anteckningarna och boken så man får väl verkligen hoppas att det blir ett godkänt! Sen hade vi religion och efter det slutade vi för vi slapp gå på juridiken eftersom att vi har prov imorrn och bilden känns fett onödig att gå på. Jag är ändå klar med allt.

Jag har försökt läsa lite i civilrättsboken men jag har fått hicka så jag kan inte koncentrera mig. Jag sitter och rycker till helt plötsligt som att jag har fått spasmer. Mobbat men sant. Det betyder alltså att jag kommer få hicka en gång till idag för man kan inte få det bara en gång på en dag, nej lagom till jag går och lägger mig kommer jag ligga och rycka som ett cp igen. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0