Hallå där kött och blåbär!

Idag jobbade jag, ingen nyhet direkt. Nu är jag ensam värdinna eftersom att Hanna har slutat och förra veckan snackade jag med min chef och frågade om vi ska anställa nån ny men han sa att det skulle vara så lite folk nu så det skulle inte finnas så mycket att göra, därför ska jag vara ensam värdinna. Men bossen hade FETT fel för idag var det skeeeetamycket folk! Idag sålde vi mest på hela året. är det mycket folk...Självklart ska det bli så mycket folk precis när Hanna har slutat och precis när jag är själv. Därför jag har stressat runt som en bäver och inte stått stilla en sekund. Fast då går ju iof tiden fortare så det kan ju vara positivt. Jag tror dock bara att det kommer vara sån här rusning fram till jul för att sen kommer alla sitta hemma i sina hus och vänta in sommaren.
När jag skulle hem så var det ett äventyr att försöka ta sig igenom den enorma folkmassan som ska envisas med att kolla på NKs julskyltning. Vad är grejen liksom? Okej det är trevligt att kolla på när man går förbi men orka ställa sig i vägen för att ta massa kort och stå och betrakta varenda detalj i 3 timmar. Iallafall så är det omöjligt att komma förbi så är man stressad så är det ingen bra idé att gå den vägen.

När jag väl kom hem så hade min lillasyster kalas och såklart hade hon bara bjudit dom som har adhd eller liknande för det var bara 5 stycken barn här men dom lät som 500. Det är ett under att huset står kvar.

Slutligen måste jag bara skriva nånting om Robinson, jag känner att det är min plikt! VARFÖR åkte Simon ut? Den enda som var ung som man kunde heja på! Nu är det bara gamla feta medelålders kvar. Vem var uttagningschef för detta program i år egentligen?

Juste, måste tillägga en sista grej! Imorgon måste jag plugga hela fucking dagen! (men känner jag mig rätt så blir det nog inte så..) Jag har ett kompleteringsreligionsFUCKINGprov på måndag, samt spanska men den tänker jag bojkotta. På torsdag ska jag ha skrivit klart ett jättestort religionsarbete som det kan vara läge att börja på imorgon, SAMT läsa en Shakespeare-bok + göra en bokanalys/recension/reflexion vad det nu heter om den. Gud vilken rolig vecka jag har framför mig! Jippie, jag kan knappt vänta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0