Hajer

Dålig uppdatering kan jag tycka. Men ska försöka sammanfatta helgen lite kort. I fredags vann Erik Idol och det tyckte jag va rätt, däremot tycker jag att hans flickvän var ganska pinsam att hon stog kvar på scenen typ hela framträdandet. Okej att hans pappa först kom upp på scen men sen gick han ner igen. Men hans flickvän stod där utan skor och dansade som om hon vore en Idoldeltagare typ hela låten. Liksom gör plats för dom gamla idolerna istället!

Igår var det lördag så jag jobbade 12-16 och när jag slutade så snöade det. Men nu tycks det ha smält bort för jag ser inte en snöflinga så långt ögat kan nå. Btw, jag har sagt det förr och jag säger det igen; JAG HATAR ALLA DESSA MÄNNISKOR SOM STÅR OCH GLOR PÅ NK'S JULSKYLTNING! Okej, det är fint att titta på men man kan titta samtidigt som man går!!!! Nu håller dom dessutom på att gräva upp vägen där så det är helt omöjligt att komma förbi när alla dessa offer ska stå och fotografera skyltfönstret! När jag skulle till jobbet så fastnade jag i folkmassan så att jag kom försent. När jag skulle hem från jobbet så fastnade jag i folkmassan så att jag missade tåget. Nästa lördag ska jag ta med mig min lie och gå runt som liemannen och hugga ner alla boneheads som stoppar upp vägen och inte förstår att det finns folk som har tider att passa.
Nog om det, på kvällen åkte jag hem till Fille tillsammans med Snigel och Pelin för att bara slappa. Vi kollade på Robinson och störde oss på alla fetton men det är ju inte heller någon nyhet.

Måste slutligen bara berätta om vad som hände mig i natt. Jag vaknade upp och skulle gå på toa och då reser jag mig ur min säng och då ba blir det helt svart och mina ben viker sig som kokt spagetti och jag liksom sugs mot mitt skrivbord och rasar rätt in i det och drar med mig typ allting som står på skrivbordet, b.la några glas, skolböcker, en gammal pizzasallad(?) m.m. Glasen krossas och böckerna dunsar rätt i golvet och pizzasallads-"saften" stänker åt alla håll och mitt bland allt detta ligger jag och ser förvånad ut. Sen lämnar jag allting som det är och går och lägger mig igen så det var ju ingen vacker syn när jag vaknade.
Min vänsterarm är helt öm också för den landade jag på. Vilket jäkla klantarsle man är alltså.

Nu måste jag försöka plugga psykologi eftersom att tjockisen har satt ett prov imorgon. Prov på en måndag! Fy farao!

(Det här är jag när jag ska till jobbet nästa vecka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0