Fjärde advent

Idag är det fjärde advent. Redan liksom? Jag minns inte att jag ens har tänkt på den första, andra och tredje advent. Antar att det har varit så mycket i skolan som har roffat åt sig av den platsen i min hjärna. Idag ska jag iallafall bara slappa och ta det lugnt. Jag är förskyld, eller alltså inte jättejättesjuk men jag har känt mig lite konstig i några dagar och min hals känns inte som den brukar. Idag vaknade jag upp med lite halsont och täppt näsa så jag får väl försöka se till att bli frisk tills på onsdag när jag åker till Thailand. Man vill ju inte direkt vara förskyld när man åker flygplan för det är INTE rolig för öronen. Det är inte ens kul även om man inte är förskyld men det blir 377 gånger värre om man är täppt i näsan.

Nepp, nu ska jag kolla på Ice Age 3 och äta pepparkakor. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0