Dom glada daaar, vi haaaft tillsammans är utaan tveekan sluut!

Tjipp och välkommen till Hajk!
Igår var det inga lektioner men inte fick man gå hem för det inte. Nej för vi var tvugna att göra våran MOBBADE ANUSELENEUPPSATS och sen skulle jag, Sven och Fido göra ett datakunskapsprov.
På kvällen var jag på dans och det var bara jag, Elin, Fille och Ylva där + en tjej till och vi brukar i vanliga fall va typ 25 så det kändes som värsta särklassen. Men det gick skitbra iallafall, man hänger med så mycket mer när det är mindra folk. Synd att det är avslutning nästa vecka :(

Idag vaknade jag upp och var lika trött som vanligt men pallrade mig till skolan och hade etik där vi kollar på nån sugig arabterrorist-rulle som jag fattar nada av. Sen hade vi svenska och efter det käkade vi lnch och åkte till SACO-mässan. Fett onödigt, vi åkte typ dit och hämtade en heliumballong och sen stack vi hem för det var så vidrigt mycket folk och varmt.

Jag har även försökt börja på religionsuppgiften men det är så satans jobbigt så jag har bara skrivit några rader och nu känner jag mig klar för ikväll. Min hjärna pallar liksom inte mer. Jag vill mycket hellre äta massa chips och kolla på tv. Omg vad sugen jag blev på chips nu! Bajs att det inte finns hemma! Ska jag orka gå till affären för att köpa mig fettiga chips så att jag kan göda mig ännu mer? Nej, skärpning Jessica!

Kommentarer
Postat av: s

hahahaha du är verkligen knäpp :D

2009-12-07 @ 21:11:02
URL: http://swipeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0