Uppdatering

Våran tävling om att vara vaken 60 timmar i sträck är avbruten. Fille drog sig ur redan vid 1-tiden i natt och somnade. Jag, Stina och Elin höll oss vakna hela natten och vid halv 8 -tiden drog vi med oss Fille till bussen och jag och Stina åkte hem till henne för att hämta en lapp medans Fille fortsatte hem till sig och slaggade vidare. Jag har ingen koll på hur det gick för Elin men jag och Stina tog en buss till Kallhäll sen och somnade som stockar på bussen. Sen åkte vi hem till mig igen och kollade på film och sen stack Stina hem. Efter det har jag inget minne om vad som hände. Läskigt men sant, jag vaknade upp vid 4-tiden på golvet nedanför min säng. Jag vet ärligt talat inte hur jag hamnade där men man får väl ta och anta att jag låg i min säng till att börja med men att jag sakta men säkert rrrrrrrullade ur sängen.
Sen har jag diskat efter gårdagens middag som stog och torkade fast i köket. En bra tidsfördriv för att hålla sig vaken.
Nu vet jag inte hur jag ska göra och vilken tid jag ska gå och lägga mig för att jag ska kunna sova i natt. Jag får väl försöka hålla mig vaken i 2 timmar till iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0