Trettonde augusti tvåtusennio

Idag har jag bara slappat och kollat på tv men vid 5-tiden så åkte jag till Sumpan så hämtade pappa upp mig för vi skulle käka middag tillsammans men först åkte vi till Abrahamsberg för han skulle hämta nån nyckel och när vi var i korsningen upp mot Abrahamsberg så var det 2 bilar som kraschade in i varandra så det blev total kaos och vi satt fast mitt i och kom ingenvart. Tillslut så körde pappa och parkerade på nån parkeringsplats så gick vi och hämtade den där himla nyckeln istället. Då börjar det såklart ösregna, och då menar jag verkligen ösregna! Jag minns inte när det regnade så mycket sist och det blev typ översvämning och åska och blixtar så vi gick in på pappas stammispizzahak och käkade middag. Lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0