Stockholm-Örebro | Örebro-Stockholm

Igår så tvekade jag ju somsagt om jag skulle gå och lägga mig eller inte men vid 1-tiden så insåg jag att det bara var skit på tv så jag hade inget att göra så jag gick och la mig. Min klocka var ställt på 04.30 men tror ni att jag kunde somna? Såklart inte bara för att jag skulle upp tidigt. Jag somnade vid kvart över 4 och sen har jag inget minne av att jag hörde min alarmblocka en kvart senare, jag måste ha stängt av den i sömnen för jag vaknade vid 5-tiden av att mamma hade sms-terrat mig och ringde mig för tredje gången utan att jag hade hört det. Det var bara att kliva upp och ta sig ner till bilen och börja färden mot Örebro.
I Hallstahammar så stannade vi och köpte frukost och när vi kom till Örebro så käkade vi glass på Statoil. Jag har även fått i mig en hel påse Ahlgrens bilar under färden. När vi hade hämtat morfar så åkte vi tillbaka till Stockholm. En riktigt dryg resa om jag får säga det själv.
Just nu sitter jag här och känner mig som ett lik som har återuppstått ur sin kista. Ska nog lägga mig i sängen och försöka slagga en liten stund. Eller så dricker jag lite Cola och hoppas på att jag kan hålla mig vaken resten av dagen.

Sa jag förresten att jag är ÖVERLYCKLIG! :D

Kommentarer
Postat av: nmaN

haha jösses va tidigt alltså!:P

Ja e oxå fettigt glad! herrejöses va ja längtar;)

2009-08-07 @ 14:43:13
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0