Sista dagen i frihet

Idag tog jag en fet sovmorgon för imorgon är det slut med sånt. Då börjar verkligheten. Shit, är det bara jag som tycker att det här sommarlovet gick alldeles för fort! Jag vill ha minst 10 veckor till!
Aja, idag träffade jag iallafall min pappa så fikade vi vid Mariatorget och sen promenerade vi lite på Söder för att sen ratta vidare till Stocksund. Sen åkte vi tillbaka till stan och käkade kinamat och nu sitter jag här hemma och ha fet ångest över att skolan börjar imorgon och att jag typ inte har gjort ett skvatt i sommar. Jag hade ju så mycket planerat men det är så typiskt mig att det blir såhär. Jaja, det är iallafall sista året i skolan så i år känner man ju att det är sista gången man tänker såhär. Om man inte pluggar vidare förstås men det ska jag inte göra förren jag har jobbat ett år. Och jag ska plugga vidare på nåt jag tycker är kul och inte nåt stelt äckligt juridik. Finns det nåt tristare liksom? Tänk bara en massa torrbollar utan humor, inte min stil.
Nu ska jag gå ner i Jakantunneln och spela rysk musik på ett dragspel, tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0