Monkeyhead

Jag har egentligen tappat stinget på att skriva i den här bloggen men jag ska glädja dom få besökare jag har genom att skriva ett litet inlägg. I lördags åkte jag ju hem till Fille och så käkade jag och Svasse kräftor medans Elin och Fille åt tonfisksallad för dom gillar inte kräftor (!?). Vi 12-tiden så skulle jag, Stina och Elin gå hem men så hade Stina precis berättat om en man med en mask som smyger omkring på folks tomter och står och stirrar in genom fönstret så det kändes inte så lockande att gå skogsvägen hem. Vi bestämde oss istället för att ta bussen men för att komma till bussen måste man också gå genom en skogsväg så vi tog en omväg istället och kutade genom villaområdet och ut mot bilvägen där det var upplyst. När vi väl satt och väntade på bussen så dök det upp massa mystiska människor stup i ett så vi gömde oss under bänken för att vara på den säkra sidan. Sen kom bussen och då utmanade vi döden genom att kliva av vid Sandviksskolan för att gå genom skogen hem bara för spänningens skulle men vi bangade ur när vi insåg hur mörkt det var. När jag och Stina kom hem till henne så gick vi och la oss och dagen efter så åkte vi in till stan för att slutföra ett uppdrag.

Och idag var det alltså måndag med torra lektioner som psykologi med en läskig magister, religion, civilrätt och bild. Varför går jag juridiklinjen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0