Mina stiiiiiiiift!

Igår jobbade jag 12-16. Det var tråkigt som vanligt men jag har iallafall fått en ny värdinnakollega. Har ju varit ensam värdinna nu hela sommaren men nu har man någon att prata med igen så då går förhoppningsvis tiden fortare. Efter jobbet så mötte jag Sixten och så åkte vi till Grönan för att kolla på Sommarkrysset samt åka lite grejer men det är ju så fasansfullt mycket folk så köerna är ju typ milslånga.
Darin drog ju hem priset i roligast byxor när han uppträdde iallafall. Man höll ju på att garva ihjäl sig! När det var slut så åkte vi hem och jag gick faktiskt och la mig nästan direkt när jag kom hem för dom senaste nätterna har jag inte sovit så många timmar.
Idag tog jag en fet sovmorgon och det behövdes eftersom att jag och Stina har beslutat oss för att slå ett rekord i att vara vaken kommande vecka.
Nu ska jag måla naglarna för jag ska hem till Elin aka Nile ikväll, korv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0