Lady Gaga

Kom hem för en liten stund sen för jag och Stina var på Grönan och kollade på Lagy Gaga. Vi hade typ dom längsta personerna på hela nöjesfältet framför oss och dessutom den grovaste kines som jag någonsin skådat så man fick kolla genom sin digitalkamera för att överhuvudtaget se något. Bilderna lägger jag upp imorgon.
När konserten var slut så promenerade jag och Stina bor till Nybrogatan för vi tänkte käka på Donken men dom är så ju wesserschmittiga och hade stängt klockan 9 så vi gick vidare till Kungsgatan men där var det också stängt. Då knatade vi vidare till den Donken som ligger vid Hötorget men där var det asmycket folk så det föll oss inte i smaken. Vi gick istället vidare till Donken på Vasagatan men där var det också en hel flock med människor vid kassorna så vi gick in på centralen och eftersom att det var vårat sista hopp om att så sätta tänderna i en cheeseburgare så ställde vi oss i kön som gick i snigelfart så att vi såklart missade tåghelvetet. Vi som tillochmed sprang genom hela centralen och gjorde bort oss för att hinna, men ack nej. Det gjorde vi i onödan för där fick vi stå i en hel fakking halvtimme och vänta på nästa tåg. När vi hade satt oss på tåget så satt den en asläskig tjej och verkligen stirrade på oss med uppspärrade ögon och efter att ha sett Twilight så tvekade vi inte en sekund på att den där människan var en vampyr. Iallafall en demon av nåt slag. När jag klev av tåget så var jag asrädd att hon gick efter mig för jag hörde steg men jag vågade inte kolla bak och när jag går in i min hiss så hör jag hur porten öppnas och nån kommer in men den hinner inte med hissen så jag börjar åka. Sen stannar hissen på varje våning (7 st) men innerdörrarna öppnas inte jag jag var så satans rädd att jag var fast inne i hissen och så var jag helt övertygat om att det var varmpyrkvinnan som hade följt efter mig och mixtrat med hissen. Tillslut kom jag iallafall till min våning och innerdörrarna öppnades så att jag kunde rusa ut och låsa upp min dörr med darrande händer. Nu ska jag gå och drömma mardrömmar om den där varelsen. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Grogster

asså den där vampyr demonen var de läskigaste jag sett tror jag. Hennes ögon var inte normala.

Och jösses va rädd ja skulle vara om ja åkte hissen där själv asså! jag hade nog satt mig på huk i ena hörnet och sugitpå tummen och håll i örat med den andra handen:P

2009-08-03 @ 15:26:51
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0