Kära Örebroare

Imorgon ska jag gå upp 04.30 för att åka till Örebro. Det blir saftigt. Sen ska jag åka hem igen. Min mamma och jag ska alltså åka dit för att hämta med oss morfar upp till Stockholm. Varför vi ska åka så tidigt vet jag inte. Varför jag följer med vet jag inte heller. Jag har inte träffat min mamma så mycket i sommar så jag ser det mer som ett sätt att umgås

P.S Min hårspray tog slut idag. 4 år senare, bokstavligt talat alltså.



(Det här skrattade jag och Stefan Sauk sjukt mycket åt i natt. Det är mina strumpbyxor, men om man inte heter Bill Clinton eller Bill Gates så tycker man antagligen att det är dödstråkigt)

Kommentarer
Postat av: Ernst Billgren

hahahahaha asså denna borde nomineras till årets humor-bild!

:P

2009-08-06 @ 22:22:26
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0