Jessicas resa genom Sverige

Först åkte vi igenom en stad som hette Enköping. Jag känner igen det så skaaapt, men varifrån, det vet jag inte. Det kan möjligtvis vara så att jag är uppuxen en liten bit därifrån. På bilderna kan ni se en klassisk "Enköpingsrondell", samt en bro som är väldigt typisk Enköping.

En rondell i Enköping kan se ut såhär Det finns även broar i Enköping

En färd genom Västerås. Ni kan se b.la Västerås svar på Globen, en IKEA-affär, En ICA Maxi-affär samt ett köpcentrum. Oooh vad läckert!

Antagligen Västerås svar på Globen IKEA fanns i Västerås. Likaså ICA Maxi och OnOff Tillochmed nåt slags centrum

Pitstop i Hallstahammar för frulle.

Jessicas frukost

Sen åkte vi genom Köping men då råkade jag slumra till lite så då missade jag att ta fantastiska bilder.

Slutligen kom vi fram till Örebro. Här kan ni se en skylt som det står Vivalla på, ni kan även se Örebros svar på New York skyliner, låt oss kalla det Örebro skyliner, samt några vindkraftverk som jag var tvungen att plåta för att jag har läst om dom i naturkunskapen. Jag har dock förträngt vad dom var bra för. Slutligen kan ni se att Gud har gjort nåt slags tecken på himlen. Peace out brotha!

Vivalla Örebro skyline...eller nåt Jag upptäckte såna där vindkraftverk ute på åkern och kom på att dom har jag läst om i naturkunskapen. Jag minns dock inte vad dom var bra för. Jesus Christ Superstar

Kommentarer
Postat av: Filip Hammar- marinbiolog

Göran tar du kort nu göran? GÖRAN!

vilka superbilder alltså! Min favorit måste ju bara vindkraftverken, de som vi pluggat så starkt..å modigt på!

2009-08-07 @ 22:50:10
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0