Jag heter Bror

Godafternoon folks!
Inte så mycket bloggande den här helgen pga av tidsbrist. I fredags kväll begav jag mig hem till Filippa aka Gunde Svan för att vi skulle på en efterfest hos någon Fredrik som hon kände. Det blev lite senare än vad vi hade förväntat oss så vi kom dit först vid 2-tiden. Jag vet inte vad klockan var när vi gick därifrån men jag tror att den var runt 5 när jag och Gunde gick och la oss men jag somnade liksom aldrig den natten. Jag låg mer som en slags Otto Hjelm och bara relaxade tills Fille vaknade och vi mötte Stins Stina och åkte till Grönan för att möta Filles kusin Ida och hennes 2 anhängare Erik och Hans (Greta följde inte med, hon hade fullt upp att räkna brödsmulor). Sen kom även Ylvis och så åkte vi massa grejer. Insane var lika fet som sist vi åkte den och en annan favorit är när man inte drar ner bygeln tillräckligt hårt när man åker Flygande mattan så att man håller på att flyga ut när man är däruppe. Det är faktiskt ett riktigt roligt knep, det kom jag, Stina och Elin på när vi var på Grönan nån gång i 9:an och sen dess har det fortsatt.
Ylva åkte hem nångång vid 4-tiden tror jag för hon mådde inge bra och vid 6-tiden så åkte även jag och Stina hem. När jag kom hem så tog jag en dusch och drack té för jag kände hur jag sakta men säkert började drabbas av svininfluensan och sen stupade jag i säng vid 9-tiden. 14 timmar senare vaknade jag och mår jättebra. Det var nog falskt alarm gällande svininfluensan så idag har jag varit hemma hos mormor och fikat och fått 200 spänn. Påvägen hem blåste det kraftiga vindar så en stor baouta-gren föll ner från ett träd mitt framför mig. Min räddning var att Johanna hade ringt mig en bit innan så jag hade stannat upp några sekunder och letat efter mobilen. Hade jag fått grenen i skallen hade det blivit plingplongtaxi till plåsterhuset och det hade ju inte gått för sig för imorgon så börjar vårat nya experiment som vi har valt att kalla "60 timmar".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0