It was my shoooooe

Första skoldagen avklarad. Den sög ju balle rent ut sagt, riktiga lektioner på en gång liksom. Själv hade man ju tänkt att man skulle komma till skolan och få busskort och sånt och sen vända hem igen för att fortsätta sova men icke sa nicke.
När jag kom hem så var jag och mamma ute med Bobbo Krull och då var det ett fetans pådrag med poliser, ambulanser svt-bilar, reportrar m.m vid Aspnässkolan som ligger nästan brevid mitt hus för 3 ungar hade trillat ut genom ett fönster från tredje våningen. Fatta vad hemskt för dom som såg det. Och barnen som är i 7-årsålderns skador är livshotande. Man får väl hoppas att dom klarar sig.

Nu känner jag att jag har suttit på den här stolen alldeles för länge. Jag borde göra nåt annat, äta chips t.ex.

Har jag förresten sagt att jag ska operera om mig så jag ser ut som Adam Alsing? Han är så läcker tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Knut Knutsson

ja men de där facet tackar man ju inte nej till precis! OMG!

Men då kan ju jag operera mig till Gry Fossil?! :D

2009-08-26 @ 18:34:13
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0