Hemma i förorten

Igår tog jag och mamma bilen till Ingarö vid 3-tiden men såklart så var det feta köer så vi satt fast i trafiken och kom inte till Ingarö förren vid 5 typ. Då gick vi in på den enda affärens om finns där, nämligen Ingaröhallen och handlade lite. Sen satte vi oss i bilen och käkade glass. Då kommer det en röd bil och ställer sig bakom oss och så säger mamma "en sån där bil har Mikael Persbrandt" och mycket riktigt, ut kliver självaste Gunvald Larsson och går in och handlar. Då känner vi att vi måste sitta kvar i bilen och vänta tills han kommer ut igen för ser man en kändis på landet så för man passa på att titta för man vet aldrig när man ser en kändis nästa gång. Efter ett tag så kommer han ut med sina kassar och sätter sig i bilen. Då håller han på att backa in i våran bil men stannar i sista sekund. Det var ju lite synd för annars kanske det hade stått på löpsedlarna imorogn "Mikael Persbrandt i DÖDSKROCK på parkering - Jag trodde jag skulle dö"
Jaja, sen slutade vi fantisera och åkte till våran stuga istället. Efter ett tag kom Andreas och så grillade vi burgare och resten av kvällen kollade vi på Mr Bean i brist på kanaler.
Imorse väcktes jag vid 9 och så käkade jag frulle med mamma och sen åkte vi till Värmdö Centrum (om man nu kan kalla det centrum) och så köpte vi ett varsitt par skor för 99 spänn på Belle. Sen åkte vi till Jakobsberg och gick in på tatueringsstudion och så bestämde jag mig för vad jag ska ha för tatuering och så testade han bara att rita dit den så någon dag framöver ska jag dit och boka tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0