Här va're kräftis

Usch vad dålig jag är på att blogga! Har helt enkelt inte orkat skriva nå eftersom att det inte har hänt nåt särskillt. Idag jobbade jag 12-16, hur trist som helst. Efter jobbet så hängde jag med Melina och Cissi till Zara för Melina skulle köpa en klänning och sen skulle vi tillbaka till jobbet för att hon skulle hämta en hel kasse med is till en fest ikväll. Sen gick vi till Norrmalmstorg för att hon skulle köpa en bukett blommor och då fick vi syn på hjärtformade heliumballonger som folk gick runt med på torget. Fast dom var till för nån Michael Jackson-hyllning. Melina fick för sig att hon skulle köpa 2 st ballonger till sin pojkvän så hon gjorde det. Själv tyckte jag att vi skulle andas in heliumet men en annan gång kanske.
Sen begav vi oss mot centralen och jag åkte hem. På tåget så satte det sig en äcklig tant brevid mig som luktade surströmming. När jag klev av tåget var jag typ grön i ansiktet. Fyfasen vilken stank asså!
Men nu har jag egentligen inte tid att skriva för jag ska hem till Kapten Filling för att käka kräftor, sen slaggar jag hos Sten Sture den äldre. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0