Har du pökat med Jimmie?

Tjoflöjt! Igårkväll så gick jag, Mulle och Meck på bio och såg "Drag me to hell". Jag har ju redan sett den en gång men wtf, jag kollade igen och den här gången var den mycket roligare för nu kunde man skratta åt alla sjuka grejer.
Efter bion så åkte Filippo hem till sig och jag och Stian åkte hem till mig och slaggade. Idag har vi inte gjort så mycket, jag känner mig extremt skitig så jag ska ta mig ett bad snart.
När Svasse hade åkt hem så kollade jag ut genom mitt fönster och då var det massa brandbilar, polisbilar och ambulanser nedanför min port så jag blev skraj och trodde att det brann eller att någon hade lagt en bomb i huset så jag förberedde mig på döden och skrev en liten lapp där jag tackade mina nära och kära för det här livet. Men efter ett tag så åkte brandbilen och ambulansen iväg så det var bara polisbilar kvar men sen åkte även dom så då kunde jag andazzz ut. Men jag våga inte gå ut, tänk om det är nån som har dött i trappuppgången eller att dom har fraktat en död kropp från en lägenhet via våran hiss. Jag skulle känna mig äcklad av att andas då så jag stannar nog inne. Tänk om det var någon med svininfluensan!? Ännu mer skäl att stanna inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0