Gör ni som jag?

Har ni sett den nya Kalles Kaviar-reklamen? Är det bara jag som känner ett slags tvång att sjunga med i låten? Ni vet den där "Godmorgon godmorgon". Jag försöker att inte sjunga när jag ser den men det är omöjligt. Det spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är, om det är folk i närheten eller om jag halvsover. När den reklamen kommer så börjar jag sjunga automatiskt. Nu söker jag fler som har samma problem som mig, så kan vi diskutera det över en fika. Eller vad sägs som en burgare?

Kommentarer
Postat av: Stuvad Stina

jag har faktiskt inte sett den reklamen än, eller så har jag de och aldrig tänkt på de.

Nu kommer jag iaf tänka på de varje gång jag ser den, så vet ja att du sitter någonstans i sverige och sjunger med :P

2009-08-13 @ 23:11:47
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0