Du håller käften!

Hej grodor! Igår kväll så drog jag, Stina och Fille in till stan och satte oss på Fridays vid Kungsan och tog en drink. Vi hade det mysigt och för en gångs skull så var det ju sommarvärme ute också. Men snart är det väl antagligen slut med det för augusti känns som en höstmånad så snart är det väl bara att dra på sig gummistövlarna och regnrocken.
Innan vi åkte hem så köpte vi cheeseburgare på Donken egnligt tradition. Sen tog vi tåget till hemåt och Filles man kom och åkte med Fille hem och Stina och jag gick hem till mig och kalasade vidare. Vi trodde at vi vittnade till en brand men imorse så märkte vi att det inte riktigt var så. Det var bara rök som hade kommit ur en skorsten.

Idag har vi klippt en turk.

Bilder från igår/idag (mina ögon är röda på dom flesta bilderna men jag har inte orkat redigera bort det så ni får leva med det):

   

   

Kommentarer
Postat av: Nelson Mandela

gud vilken överviktig plockad gås jag ser ut som på dessa bilder haha!

2009-08-06 @ 22:20:13
URL: http://destomore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0